მე-7-ე დღეს ვიმუშავეთ მე-6-ე
მე-7-ე მოდულზე. პრეზენტაციაში შევიტანეთ
მოსწავლის წინარე ცოდნის დასადგენი ინსტრუმენტი ვ,მ.ვ. გადავხედეთ გეგმის შაბლონს და
გეგმის შაბლონში შევავსეთ დიფერენცირებული დავალებები. ავირჩიეთ აქტივობები მოსწავლეთა დასაჯგუფებლად და დავასრულეთ გეგმის შაბლონზე მუშაობა. ამის შემდეგ
შევქმენით მოსწავლეთა ჯგუფებისათვის ხარაჩო.ვიუერში რესურსების ჩანართში მოსწავლეთა
მხარდაჭერაში და მათემატიკურ დავალებები ვნახეთ
დავალებების ნიმუშები ანუ შაბლონები რომლის მიხედვითაც უნდა შევქმნა ჩემს საქაღალდეში
დავალებები მოსწავლეთათვის- 3 ნიმუში;-ძლიერი,
საშუალო და სუსტი.
четверг, 29 июня 2017 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
მეცხრე დღე.
მეცხრე დღე-როგორ ავტვირთოთ დრაივიდან ბლოგზე საქაღალდე. როგორ ავტვირთოთ პრეზენტაცია. მოვისმენთ თითოეულის პრეზენტაცია და გავაკეთეთ უკუკავშირ...
-
შევისწავლეთ: · საიტის მისამართზე ძებნა; ნავიგაცია; · მოდულების ძებნა და ჩაშენებული დანართების მოძიება; · ...
-
მესამე დღეს ვიმუშავეთ სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონზე. შევავსეთ გეგმის შაბლონი. მოვახდინეთ საგნების ინტეგრირება. შევიტანეთ გეგმის შაბლონ...
-
მე-5-ე დღის რეფლექსია.ვიმუშავეთ მე-4-ე მოდულზე. ჯერ პროცედურებზე.შევავსეთ მონახაზი ცხრილის ფორმით. განვახორციელეთ უკუკავშირი ჯგუფში და ...
Комментариев нет:
Отправить комментарий